ŚREDNIA INTENSYWNOŚĆ

Podczas tych zajęć możliwa jest dużo większa zmienność zarówno rytmu jak i zakresów intensywności. Podstawą jednak są te, które sięgają 85% możliwości.  Co najmniej 30 % czasu stanowią podjazdy budujące siłę, realizowane na rytmie ok.70 obr/min. Dopuszczalne są akcenty aktywizujące na poziomie 90% swoich możliwości. Bardzo uniwersalna forma zarówno dla sportowców wyczynowych jak i dla amatorów dla budowania świadomej siły przy zachowaniu doskonałej techniki. Te zajęcie uświadamiają, że większe znaczenie niż wartość siły, którą dysponujemy ma umiejętność włożenia jej w odpowiednie miejsce przy użyciu dwóch antagonistycznych grup mięśniowych: czworogłowego jednej nogi i dwugłowego drugiej

INFO BOX WIĘCEJ

ZBIERAMY LISTĘ CHĘTNYCH na 3 EDYCJĘ wakacyjnych ZEN-zajęć zorganizowanych SZTUKA SPORTU! Szczegóły na fb :)

...

KURSY NAUKII DOSKONALENIA PŁYWANIA oraz AQUA FITNESS zostają ZAWIESZONE do odwołania (aktualizacja 19.03.21)

...

Do momentu ukazania się rozporządzenia - PŁYWALNIA CZYNNA NORMALNIE! Będziemy na bieżąco informować na fb i stronie (aktualizacja 17.03.21)

...