aerobik

W naszej ofercie znajdziecie Państwo dwie kategorie zajęć CITY – w kolorze pobudzającego fioletu, to zajęcia o charakterze dynamicznym, pobudzającym, pełne wigoru oraz ZEN – Zajęcia oznaczone boksami w kolorze mięty, to zajęcia wyciszające, charakteryzujące się pełnią spokoju i skupienia.

 

CARDIO-MAX 30 min. – zajęcia z wykorzystaniem energetycznej muzyki narzucającej tempo i dynamikę ruchu. Zajęcia wspomagające spalanie tkanki tłuszczowej. Wszechstronny trening oparty na prostych ruchach, ćwiczeniach i pozycjach.
HEAVY BALL + STRETCHING – są to zajęcia rozpoczynające się dynamiczną częścią, która polega na wykonywaniu prostych ćwiczeń z obciążeniem, jakim jest 2 kg.piłka typu heavyball, druga część zajęć to odprężający stretching.
Body Bar – trening siłowy ze sztangą. Ciężar zmieniany w zależności od wzmacnianej grupy mięśniowej oraz indywidualnych możliwości ćwiczącego. Przy regularnych ćwiczeniach szybko zauważalne efekty: wyszczuplenie sylwetki, wzrost siły i wytrzymałości mięśni. Zajęcia przeznaczone są dla wszystkich.
BALL SHAPE – doskonały trening równowagi i wzmacniania mięśni z wykorzystaniem piłek body ball. Szczególny akcent kładzie się na wzmacnianie mięśni, odpowiedzialnych za utrzymanie prawidłowej postawy. Lekcja prozdrowotna, skierowana również dla osób mających problem w obrębie aparatu ruchu.
ballshapesport BALL SHAPE SPORT – innowacyjny trening równowagi, propriorecepcji i siły, z wykorzystaniem rozmaitego sprzętu: piłek typu peanut, piłek do kosza, piłek tenisowych, trickboardów. Zajęcia mają charakter zadaniowy, wymagają od uczestników pełnego zaangażowania i dyscypliny. Przyjazna atmosfera motywuje do wysiłku, te zajęcia to dobra zabawa i wyzwanie dla każdego.
PŁASKI BRZUCH – to zajęcia które mogą być proponowane jako zajęcia częściowo o charakterze kondycyjnym oraz trening stabilizacji, trening ukierunkowany na wzmacnianie mięśni brzucha.
aerobox AEROBOX – dynamiczne zajęcia, intensywny trening inspirowany sztukami walki. Podczas zajęć wykorzystywane są techniki kickboxingu, boksu, teakwondo w połączeniu z elementami aerobiku. Aerobox poprawia koordynację ruchową oraz wydolność organizmu, sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej.
STEP II – zajęcia kondycyjne na platformie zwanej stepem, prowadzone w oparciu o  rozbudowaną choreografię. Jest to trening kondycyjny dla ciała i umysłu, doskonale  poprawiający wydolność. Dla osób zaawansowanych.
stepbup STEP+BRZUCH, UDA, POŚLADKI – zajęcia na stepie w trakcie których dodatkowo instruktor proponuje ćwiczenia kształtujące brzuch,uda,pośladki. Dla początkujących i średniozaawansowanych.
BRZUCH, UDA, POŚLADKI – ćwiczenia kształtujące brzuch, uda, pośladki.W tym treningu skupiamy się na ćwiczeniu miejsc, które uwielbiają gromadzić tłuszcz, czyli okolicach centrum ciała i okolicach bioder.
brzuch BRZUCH –  to zajęcia wzmacniające mięśnie brzucha i pleców. Trwają  30min. Polecane  jako uzupełnienie treningu. Dla wszystkich.
Fit 50+ – zajęcia o charakterze profilaktycznym dla osób w wieku 50 roku życia. Celami zajęć są: poprawa sprawności i ruchomości w stawach, kształtowanie sprawności układu krążeniowo-oddechowego, kształtowanie siły  mięśni stabilizujących kręgosłup i utrzymujących prawidłową postawę ciała, profilaktyka osteoporozy, kształtowanie koordynacji ruchowej i równowagi ciała, poprawa samopoczucia. Zajęcia charakteryzują się umiarkowaną  intensywnością, a pełna życzliwości i uśmiechu atmosfera zapewnia odprężenie i dobra zabawę.
FitFun – zajęcia kondycyjne, na których łączenie prostych ruchów i ćwiczeń w sekwencje, pozwala na bardziej intensywnie i dynamiczne ich wykonanie. Elementy koordynacji, dbałość o szczegóły, spójność ruchu z muzyką to charakter tych zajęć.
ZDROWY KRĘGOSŁUP – specjalnie dobrany zestaw ćwiczeń łączący w sobie elementy wzmacniania, rozciągania, równowagi i świadomego oddechu. W trakcie zajęć wykorzystuje się różnoraki sprzęt, przede wszystkim piłki rehabilitacyjne. Jeśli całymi dniami siedzisz za biurkiem, to są zajęcia specjalnie dla Ciebie. Inne formy zajęć polecane dla osób z problemami kręgosłupa -JOGA  -PILATES -BALL SHAPE -STRETCHING.
joga JOGA – zorganizowana płynna sekwencja pozycji (asan) od pozycji początkowych prostych do bardziej zaawansowanych, których celem jest stworzenie równowagi ciała, umysłu i oddechu. Jest to spokojniejsza forma jogi.
VINYASA JOGA – to forma dynamicznej jogi. Po odpowiednim przygotowaniu ciała oraz poznaniu kolejnych pozycji (asan) łączy się je w Vinyasowe Flow, gdzie oddech harmonizuje się ze świadomym i uważnym ruchem. Praktyka Vinyasa Jogi łączy siłę fizyczną z duchową. Wzmacnia, uelastycznia, buduje wytrzymałość oraz wewnętrzną i zewnętrzną równowagę. Poprawia przemianę materii, rozgrzewa i pomaga w usuwaniu toksyn z organizmu. Jednocześnie uspokaja, jak również energetyzuje oraz orzeźwia ciało i umysł. Stanowi swoistą medytację w ruchu.
JOGA REGENERACYJNA – pozycje jogi wykonywane w nieco wolniejszym tempie, praca skoncentrowana jest na uelastycznieniu mięśni i stawów oraz rozluźnieniu poszczególnych partii ciała.
PI­-YO – to połączenie pilatesu i jogi, systemów treningowych, w trakcie których  pracujemy nie tylko nad elastycznością i rozciągnięciem,  ale również nad siłą  naszych mięśni. Na zajęciach pi­yo ćwiczenia wykonywane są w nieco szybszym  tempie, co sprzyja wyszczuplaniu ciała. Bez ciężarów i przyborów, wykorzystując  ciężar własnego ciała można osiągnąć szybko widoczne rezultaty. 
MENTAL BODY­ – Jest to forma ćwiczeń ciała i umysłu. Trening ten doskonale rzeźbi  mięśnie, wysmukla sylwetkę oraz przywraca równowagę fizyczną i psychiczną.  Kontrolowany przez umysł ruch uwalnia mięśnie od napięcia i stresu. Akcent  położony jest na czucie własnego ciała w różnych pozycjach ćwiczeń.
stretching STRETCHING – napięcie, rozluźnienie i rozciągnięcie mięśni. Trening zwiększający ruchomość stawów, poprawiający elastyczność mięśni, eliminujący napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu.
stretching+stabilizacja STRETCHING+STABILIZACJA – zajęcia prowadzone z wykorzystaniem spokojnej muzyki, która w subtelny sposób pobudza do wysiłku, jednocześnie tonizując nastrój, uspokaja zmysły. Tempo zajęć umiarkowane, bez gwałtownych zrywów, sprzyja osiągnięciu pełnej koncentracji nad wykonywanym ćwiczeniem, a co za tym idzie zwiększa jego efektywność. Ćwiczenia izometryczne, wykorzystujące stałe napięcie mięśni, wymagające utrzymania równowagi i jednocześnie wymuszające kompletne wykonanie serii. Ostatnie 20 min  zajęć to ćwiczenia rozciągające.
stretchroll STRETCHING+ROLL – spokojna muzyka, płynne ruchy, połączenie balansu i stretchingu w jedną lekcję. Uzupełnienim ćwiczeń rozciągających i relaksujących jest użycie rollera. Automasaż wykonany za pomocą niego pomaga w rozbiciu zgrubień powstałych na tkance łącznej oraz wzmaga produkcję kolagenu.

4everFit / 4everFun – ZAKOŃCZENIE PROGRAMU “COUNTDOWN CHALLENGE”

POPRAWA KONDYCJI, MOCNIEJSZE MIĘŚNIE, PODNIESIONY POZIOM ENDORFIN to efekty regularnego treningu, jakim był udział w kolejnej edycji programu 4everFIT – „countdown challenge”. Przez okres 15 tygodni pod okiem trenerów CityZen likwidowaliśmy zbędne kilogramy, rzeźbiliśmy ciało, pracowaliśmy nad lepszą wydolnością. Do programu przystąpiły 94 osoby, nie wszystkim udało się go ukończyć, ale wszyscy uczestnicy na kolejnych etapach swoich zmagań nagradzani byli upominkami (torby, plecaki).… czytaj dalej

Pi-Yo Niedzielne wyzwania

Zapraszam na pi-yo, zajęcia łączące w sobie najważniejsze elementy dwóch systemów treningowych jakimi są pilates i joga. Nieprzerwana sekwencja ruchów, zarówno uelastycznia, jak i wzmacnia mięśnie. Wyciszający relaks kończący zajęcia wynagradza każdą wylaną krople potu 🙂… czytaj dalej

YOGA_Niedzielne wyzwania

Niedzielne wyzwania pod hasłem jogi! Zapraszam na spokojne zajęcia na których poczujemy technikę pozycji, postaramy się połączyć ciało z umysłem, obserwując siebie od środka. Będziemy praktykować podstawowe asany, zwracając większą uwagę na to, jak one wpływają na nasze ciało.
Serdecznie zapraszam!… czytaj dalej

ball SHAPE – NIEDZIELNE wyzwania

Najbliższe niedzielne treningowe wyzwania to zajęcia z wykorzystaniem piłek body ball oraz obciążeniem w postaci hantli. Popracujemy nad równowagą oraz wzmacnianiem mięśni. Będą to zajęcia o umiarkowanej dynamice, doskonałe na letnie niedzielne przedpołudnie. Zaprasza Sylwia 🙂… czytaj dalej

trening FUNKCJONALNY – NIEDZIELNE wyzwania

W nadchodzącą niedzielę zapraszamy na trening funkcjonalny, który poprowadzi dla Was Ania. Proponowane ćwiczenia w tego rodzaju zajęciach angażują jednocześnie wiele grup mięśniowych, imitując czynności życia codziennego. Ostatnie 15 min. to rozluźniający stretching.… czytaj dalej

AEROBOX&SHAPE – Niedzielne WYZWANIA

Szybkość i dynamika połączona z niebanalnym wzmacnianiem sprawi że mięśnie zapamiętają to wyzwanie na długo 😉 na aerobox&shape w niedzielę 26.07.15 o godz. 11:15 zaprasza Kasia.… czytaj dalej

HEAVY BALL – Niedzielne WYZWANIA

Zapraszam na dynamiczne zajęcia z piłką w roli głównej 🙂 Będzie to trening o charakterze siłowym, zakończony relaksującym stretchingiem. Pozdrawiam Celina

 … czytaj dalej

ashtanga JOGA – niedzielne WYZWANIA

Niedzielne Wyzwania to kolejne spotkanie z Ashtanga Jogą, dynamiczna sekwencja połączona z oddechem. Iwona zapowiada przejście przez pozycje stojące oraz odwrócone, będą skłony i skręty. Przyjdź i sprawdź swoje możliwości!… czytaj dalej

power TUBING – niedzielne WYZWANIA

Czy poradzisz sobie z oporem jaki podczas ćwiczeń stawia tubing – gumowy rzemień? Przyjdź i sprawdź! Już w niedzielę Sylwia zaprasza na zajęcia wzmacniające z użyciem Tubingów. Będzie siła, będzie wytrzymałość, będzie koordynacja 🙂… czytaj dalej

ovoSTRETCH – niedzielne WYZWANIA

Zaskakujące połączenie klasycznego stretchingu z piłką ovoball pomoże nam rozciągnąć najgłębsze zakamarki naszych mięśni. W najbliższą niedzielę zaprasza Kasia 😉… czytaj dalej

AEROBOX – niedzielne WYZWANIA – cityzen

Na ostatnie sierpniowe niedzielne wyzwanie zaprasza Mateusz i proponuje
bokserski trening dla każdego i dla wszystkich chcących w dynamicznym tempie zakończyć tydzień 🙂… czytaj dalej

INTERWAŁOWA 30-stka – niedzielne WYZWANIA

Idealne zakończenie treningowego tygodnia – Interwalowa 30-stka , czyli intensywny 30 minutowy trening interwałowy składający się z prostych ćwiczeń zmuszających do pracy na wysokich zakresach tętna , nagrodzony na końcu kałużą potu i relaksującym stretchingiem 🙂… czytaj dalej

AEROBOX – niedzielne WYZWANIA

Czy jesteście gotowi spędzić aktywnie niedzielne przedpołudnie? Czy lubicie ostrą i energiczną muzykę? Mamy coś dla Was!! Mateusz zaprasza na kolejną [read_more] … czytaj dalej

SCULPTING – niedzielne WYZWANIA

Ostatni weekend września, kolejne Niedzielne Wyzwania i kolejna odsłona stepu. Prosty, intensywny i ciekawy trening kształtujący wydolność i wytrzymałość siłową doda wam energii i zapewni dobre samopoczucie na resztę dnia.

Zaprasza Gosia 🙂… czytaj dalej

COUNTDOWN CHALLENGE – ranking

Ostatni ranking programu 4everfit COUNTDOWN CHALLENGE
Gratulacje dla tych, którzy ukończyli program.
Oficjalne zakończenie programu 24 października 2015 – szczegóły już wkrótce!… czytaj dalej

Ball Shape-siła-równowaga-koordynacja niedzielne WYZWANIA

Niedziela- Ball Shape-siła-równowaga-koordynacja,
zaprasza Sylwia.

 … czytaj dalej

POWER/STRETCH – NIEDZIELNE WYZWANIE

POWER/STRETCH – wyzwanie będzie rozpoczynało się od mocnego treningu interwałowego trwającego  przez około 30 minut, aby potem poświęcić więcej niż zazwyczaj czasu na stretching wyciszający pobudzony organizm. Idealny akcent na niedzielny poranek – zbalansowany w proporcjach mix intensywności z wyciszeniem. Zaprasza Celina 🙂… czytaj dalej

Niedziela 08.11.15 godz.11:15 – “Rollin Rollin Rollin..”

Niedziela 08.11.15 godz.11:15 – “Rollin Rollin Rollin..” to niedzielne wyzwanie będzie jednocześnie masażem całego ciała. Roller jest naszym sprzymierzeńcem i pomoże uwolnić mięśnie od napięć, które powodują dyskomfort i ograniczenia ruchu.czytaj dalej

Niedziela 15.11.15 godz.11:15 Ashtanga yoga!

Niedziela 15.11.15 godz.11:15 Ashtanga yoga! Wyzwania dla odważnych; wymagające asany w rytmie oddechu. Zaprasza Iwona!

 … czytaj dalej

Niedziela 20.12.15 godz. 11:15 JOGA FLOW

Niedziela 20.12.15 godz. 11:15 JOGA FLOW – łagodnie, płynnie… gdzie nie liczy się perfekcja i dokładność, a raczej zgodność z oddechem i naturalnym rytmem naszego ciała. Zaprasza Celina.… czytaj dalej

Niedziela 27.12.15 INTERWAŁOWY BODY BAR

Niedziela 27.12.15 INTERWAŁOWY BODY BAR – poświąteczny trening z cyklu niedzielnych wyzwań, będzie treningiem zmiennym. Doskonale znane ćwiczenia z obciążeniem w postaci gryfu, przeplatane zostaną elementami treningu cardio. Na trening zaprasza Sylwia.… czytaj dalej

Niedziela 03.01.16, sala pomarańczowa. Rozpocznij nowy rok z Ashtangą Jogą!

Niedziela 03.01.16, sala pomarańczowa. Rozpocznij nowy rok z Ashtangą Jogą. Synchronizacja oddechu i ruchu, łagodne, spokojne wejście w to, co nowe. Zaprasza Iwona.… czytaj dalej

Niedziela 10.01.16 godz. 11:15 BODY FIT

Niedziela 10.01.16 godz. 11:15 BODY FIT. W najbliższą niedzielę trening przygotowujący do sezonu narciarskiego, będzie to prawdziwe zimowe wyzwanie. Zaprasza Janusz.… czytaj dalej

Niedziela 31.01.16 godz. 11:15 BODYWEIGHT WORKOUT

Niedziela 31.01.16 godz. 11:15 BODYWEIGHT WORKOUT  od pierwszego kroku znajdź świadomą pracę, przejdź przez płynny schemat ćwiczeń wzmacniających, rzuć sobie wyzwania!!!czytaj dalej

Niedziela 07.02.16 godz.11:15 niedzielne WYZWANIA

Niedziela 07.02.16 godz.11:15 na kolejne zajęcia z cyklu niedzielnych wyzwań zaprasza Janusz, obiecując solidną dawkę siły, mocy i zadowolenia 🙂czytaj dalej

Niedziela 21.02.16 godz.11:15 – ROLLIN

Niedziela 21.02.16 godz.11:15  regeneracja, relaksacja,automasaż – ROLLIN poprowadzi Kasia.czytaj dalej

Niedziela 28.02.16 BODY BAR – niedzielne WYZWANIA

Niedziela 28.02.16 BODY BAR INTERWAŁOWO poprowadzi Sylwia. Zapraszamy na trening zmienny z obciążeniem, zapowiadający wiosenne przebudzenie i poruszenie organizmu do pracy! 🙂

 … czytaj dalej

Niedziela 06.03.16 godz.11;15 BODY FIT – niedzielne WYZWANIA

Niedziela 06.03.16 godz.11;15 BODY FIT to kolejna niedzielna niespodzianka, którą proponuje Janusz, obiecując wymagający trening oraz sporą dawkę energii. 🙂 czytaj dalej

Niedziela 13.03.16 godz.11:15 TOTAL BODY – niedzielne WYZWANIA

Niedziela 13.03.16 godz.11:15 TOTAL BODY to jednostka o charakterze treningu funkcjonalnego.Przygotowane ćwiczenia kondycyjne, wzmacniające i równoważne będą prawdziwym wyzwaniem na niedzielne przedpołudnie.czytaj dalej

Niedziela 20.03.16 godz.11:15 JOGA – niedzielne WYZWANIA

Niedziela 20.03.16 godz.11:15, kolej na niedzielną przygodę z jogą. Iwona zaproponuje zajęcia wymagające i zarazem doskonale odprężające umysł i ciało. czytaj dalej

Niedziela 03.04.16 godz. 11:15 BODY FIT prowadzi Janusz

Siła, wytrzymałość, dynamika, ćwiczenia z obciążeniem własnego ciała wszystkie te elementy w jednym treningu niedzielnych wyzwań, które poprowadzi Janusz. Rusz się, podejmij wyzwanie 🙂czytaj dalej

Niedziela 10.04.16 godz.11:15 INTERVAL TRAINING prowadzi Gosia

Wiosna sprzyja stawianiu sobie nowych celów i podejmowaniu wyzwań. Niech Twoim celem i wyzwaniem staną się regularne treningi w Cityzen. Może kwietniowe niedzielne wyzwania będą początkiem tej drogi lub kontynuacją podjętej już wcześniej… Przyjdź 10 kwietnia i sprawdź jak Twoje ciało i umysł zareagują na intensywny interwałowy trening, na którym w niestandardowy sposób wykorzystamy stepy, sztangi i ciężkie piłki. Zaprasza Gosiaczytaj dalej

Niedziela 17.04.16 godz. 11:15 CORE & STRETCH prowadzi Kasia

Trening z tubingami poprawiający stabilizację, w trakcie którego zaangażowane do pracy będą głownie brzuch,plecy i pośladki. Po wymagającej skupienia części nastąpi chwila stretchingu. czytaj dalej

Niedziela 24.04.16 godz.11:15 SZALEŃSTWO MMA POWER prowadzi Jadzia

Szaleństwo to intensywny trening cardio oparty na ćwiczeniach angażujących całe ciało.Jego interwałowa budowa i zmiena intensywność pracy umożliwia turbo spalanie kalorii!

Niedziela 01.05.16 godz.10:15 TRICKBOARD & SHAPE prowadzi Sylwia

W pierwszym dniu maja zachęcamy do aktywnego majowego świętowania.
Wzmacnianie na trickboardzie z małym obciążeniem, to poropozycja którą przygotowała Sylwia.czytaj dalej

Niedziela 08.05.16 godz.11:15 HIIT prowadzi Ania

Zapraszamy Was na HIIT – High Intensity Interval Training z Anią. Idealny trening w sam raz przed włożeniem bikini. Maxymalne spalanie i maxymalna satysfakcja 🙂czytaj dalej

Niedziela 15.05.16 godz. 11:15 – 13:30 – ZEN DAY

Nie lada gratka dla wszystkich miłośników sportu i aktywnego spędzania czasu 🙂 ZEN DAY – będą to trzy godziny zajęć mobilizacji, skupienia, świadomego ruchu i relaksacji. Specjalnie przygotowany blok różnych form ruchu pozwoli na doskonałe wzmocnienie i zrelaksowanie ciała.czytaj dalej

Niedziela 22.05.16 godz.11:15 Ashtang Joga – niedzielne WYZWANIA

Niedziela 22.05.16 godz.11:15 zapraszamy na niedzielne wydanie Ashtang Jogi 🙂

Niedziela 29.05.16 BEACH BODY prowadzi Celina,

Beach Body to intensywny trening interwałowy celowany w partie, które eksponujemy latem 🙂 pół godziny silnego bodźca i kwadrans relaksującego rozciąganiaczytaj dalej

Niedziela 05.06.16 godz.11:15 TONE & SCULPT YOUR BODY

Niedziela 05.06.16 godz.11:15  TONE & SCULPT YOUR BODY  prowadzi Ania
Zajęcia z obciążeniem w postaci hantli, mające na celu wzmocnienie mięśni. Tym razem skupimy się na mięśniach nóg i pośladków. Ostatni gwizdek przed sezonem letnim – przygotuj swoje ciało 🙂czytaj dalej

Niedziela 12.06.16 godz.11:15 BODYWEIGHT

Niedziela 12.06.16 godz.11:15 BODYWEIGHT – kondycja, siła, równowaga. Jest to propozycja treningu dla każdego. Proste ćwiczenia połączone w schemat. Przyjdź sprawdź się!!!czytaj dalej

Niedziela 19.06.16 godz.11:15 SHAPE – NIEDZIELNE wyzwania

Niedziela 19.06.16 godz.11:15 SHAPE. Z cyklu niedzielnych wyzwań zapraszamy na zjęcia wzmacniające i wykorzystaniem piłek i hantli. Zajęcia poprowadzi Sylwia.czytaj dalej

Niedzielne WYZWANIA BALL SHAPE SPORT – 02.10.16 godz.11:15

Niedziela 02.10.16 godz.11:15 BALL SHAPE SPORT prowadzi Darek.
Kolejny sezon, w którym zapraszamy na Niedzielne Wyzwania rozpoczynamy zajęciami Ball Shape Sport, poprowadzi je Darek.czytaj dalej

TRICKBOARD + SHAPE – 23.10.16 godz.11:15 – Niedzielne WYZWANIA

Niedziela 23.10.16 godz.11:15 TRICKBOARD + SHAPE prowadzi Sylwia.czytaj dalej